Χάρης Λαλάτσης
Ο Χάρης Λαλάτσης ασχολείται με την έρευνα αγοράς τα τελευταία 15 χρόνια. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει ΜΒΑ στο Μάρκετινγκ. Συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα και από το 2019 έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία έρευνας και ανάλυσης, ierax analytix, που εξειδικεύεται στις ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες. Είναι Tedx speaker, υπεύθυνος εκπαίδευσης και έρευνας στο Marketing Club Greece, διδάσκει Business Decision Making και είναι μέντορας σε διάφορους incubators στην Ελλάδα.